hippologbloggen.blogg.se

Remember all things are possible for those who believe

Publicerad 2016-11-16 07:22:34 i Allmänt,

Hallådär!
Jag skulle väl kunna säga att jag har en liten dipp i min ridning just nu. Inte så att motivationen tryter, utan mer att jag aldrig fåt till ett BRA ridpass. Aldrig och aldrig, typ senaste 1,5 veckan. Men det känns som en evighet ;)
 
Jag hittar ingen känsla,ser inga distanser, rider för pushigt och starkt och har dålig tajming med hjälperna...suck.
Jag känner mig värdelös för tillfället. Jag vet att det kommer gå över, men just nu känns det hopplöst och jag skulle vilja dra en kudde över huvudet, titta upp om några veckor och se om allt känns bättre igen. 
Så just nu har jag inte så mycket spännande att komma med här, kanske borde återkomma när allt känns lite muntrare. 
Puss kompisar! C,
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milly och Carin

Välkomna! Här kommer ni att få följa oss det sista året på Hippologutbildningen på Flyinge. Vi kommer att blogga om hästar, ridning och en hel del annat.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela