hippologbloggen.blogg.se

Examensvecka på ingång

Publicerad 2016-10-23 09:47:07 i Allmänt, Carin,

Hej kompisar!
Förra veckans tävling med Umberto gick inte bra alls direkt, men har ältat klart det och skriver inget om det här. Haha.
bryt ihop och kom igen helt enkelt.
 
utöver det har min lilla ponny åkt och jag har fått en ny kompis, Cara Mia heter hon och är 7 år, vi ska nog kunna ha kul ihop hon och jag :)
Nu till veckan är det dags för examen, med unghästarna x2 och dressyrhästarna en gång. Det ska bli nervöst men jag känner mig ändå rätt redo. Jag kommer sakna mina två grabbar jättemycket men välkomnar hoppblocket med öppna armar. Jag vet även vilken häst jag kommer få och det känns så himla tryggt och bra, så jag är mer än nöjd!
 
Nu ska jag städa lite här hemma, sen svira om till ridkläder och rida mina tre fina pållar, sen plugga lite examensarbete med Karin. 
Puss så länge!
C,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milly och Carin

Välkomna! Här kommer ni att få följa oss det sista året på Hippologutbildningen på Flyinge. Vi kommer att blogga om hästar, ridning och en hel del annat.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela